عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 17 خرداد 1394
بازدید : 156
نویسنده : reza
جلسه اول
1 نشر از جانب کابل تکی 3*12
2 نشر از جانب دمبل 4*10
3 نشر از جلو دمبل 4*12
4 سرشانه مکانیکی 3*10
5 سرشانه دمبل نظامی 3*10
6 جلو بازو هالتر ایستاده 4*8
7 جلو بازو دمبل لاری 4*8
8 جلو بازو کابل مدل فیگور 4*10

 

جلسه دوم
1 بارفیکس دست باز جلو 4*8
2 زیر بغل هالتر خم 4*8
3 لت تک 3*10
4 H جفت 3*10
5 زیر بغل دمبل خم 3*8
6 پشت پا خوابیده 4*12
7 پشت پا تک ایستاده 3*12
8 پشت پا هالتر لیفت 4*8

 

جلسه سوم
1 پرس بالا سینه هالتر 4*10
2 پرس بالا سینه مکانیکی 4*10
3 پرس سینه هالتر + قفسه دمبل 4(8+10)
4 پارالل 4*8
5 پشت بازو کابل 4*12
6 پشت بازو هالتر خوابیده 4*8
7 پشت بازو دمبل جفت 4*8

 

جلسه چهارم
1 سرشانه از پشت هالتر 4*8
2 نشر خم کابل 4*12
3 نشر خم دمبل 3*12
4 سرشانه دمبل جفت 4*8
5 شراک دمبل 4*10
6 کول هالتر 3*8
7 جلو بازو تناوبی 4*8
8 جلو بازو کابل ایستاده 4*10
9 جلو بازو دمبل خم 3*12

 

جلسه پنجم
1 اسکات پا 4*10
2  پرس پا 4*12
3  لانچ دمبل 3*12
4  پشت پا دستگاه تک 3*12
5  پشت پا دستگاه 4*12
6  پشت پا لیفت 4*8
7  ساق پا ایستاده 3*12
8  ساق پا نشسته 3*12

تاریخ : پنج شنبه 14 خرداد 1394
بازدید : 1907
نویسنده : reza

 

درمان-استرس،کاهش-استرس،چگونگی-استرس,استرس-داشتن

راه‌های مقابله با استرس

استرس روی ارتباط فرد با دیگران تاثیر می‌گذارد. از این رو هر چه کنترل بهتری روی استرس خود داشته باشید، اثر مثبتی روی اطرافیان می‌گذارید، از طرفی استرس دیگران اثر منفی روی شما خواهد گذاشت.

همه ما در زندگی چه در منزل چه محیط کار دچار استرس می‌شویم. هر چند استرس در محل کار عادی به نظر می‌آید اما تردیدی نیست که استرس بیش از حد روی سلامت جسمی و روحی فرد تاثیر می‌گذارد.

از این رو باید مهارت‌هایی را برای کنترل استرس کسب کرد.کنترل استرس در محل کار به معنای ایجاد تغییرات بزرگ یا تغییر شغلی نیست، بلکه تمرکز کردن روی عملکرد خودمان است.از آن جا که گاهی میزان استرس در محل کار افزایش پیدا می‌کند، بهتر است راه‌های کنار آمدن با این فشار را آموخت.

استرس روی ارتباط فرد با دیگران تاثیر می‌گذارد. از این رو هر چه کنترل بهتری روی استرس خود داشته باشید، اثر مثبتی روی اطرافیان می‌گذارید، از طرفی استرس دیگران اثر منفی روی شما خواهد گذاشت.

درمان-استرس،کاهش-استرس،چگونگی-استرس,استرس-داشتن

نشناختن علایم خطر استرس بیش از حد در محل کار؛ کنترل نکردن استرس محل کار باعث از دست دادن اعتماد به نفس، بیقراری و در نتیجه کم کاری فرد می‌شود. بی توجهی به این علایم ممکن است استرس‌های کوچک را به مشکل بزرگ‌تری تبدیل کند و علاوه بر ایجاد تداخل در عملکرد کاری زمینه ساز بروز استرس حاد و شدید همراه با ناراحتی‌های جسمی و روحی شود که سلامت فرد را مختل می‌کند.

علایم استرس

  • مشکل در خوابیدن
  • مشکل در تمرکز
  • احساس خستگی مفرط
  • ناراحتی معده
  • منزوی شدن
  • احساس اضطراب، بیقراری یا افسردگی
  • بی حوصلگی، علاقه نداشتن به کار

علت‌های شایع استرس در محیط کار

  • ترس از اخراج شدن
  • اضافه کار بیشتر

با کنترل وضعیت جسمی و روحی خود، استرس کاری‌تان را کاهش دهید

فعالیت‌های جسمی مانند ورزش‌های هوازی را دنبال کنید. ورزش‌های هوازی، باعث بالا رفتن میزان فعالیت قلب، تعریق، بهبود خلق و خوی فرد، افزایش انرژی و دقت در تمرکز می‌شود. چند روز در هفته سعی کنید ۳۰دقیقه کامل یا در ۳-۲بخش، ورزش‌های هوازی انجام دهید.

پایین بودن فشار خون، بیقراری و احساس اضطراب ایجاد می‌کند. پرخوری نیز سبب بی حالی و خواب آلودگی می‌شود. خوردن غذاهای سالم در وعده‌های کوچک باعث می‌شود میزان قند خون ثابت بماند و قدرت تمرکز افزایش می‌یابد.

استرس و نگرانی، سبب بی‌خوابی می‌شود. بی‌خوابی نیز فرد را به استرس مستعدتر می‌کند. کنترل عواطف و احساسات عامل کلیدی موفقیت در محیط کار است.

با اولویت‌بندی و سازماندهی کارها، استرس کاری را کاهش دهید

کنترل وضعیت روحی و جسمی در شرایط پراسترس باعث برقراری ارتباط بهتر با همکاران، مدیران و… خواهد شد.

بین فعالیت اجتماعی، کارهای شخصی، وظایف روزانه و استراحت، تعادل ایجاد کنید.

بیش از حد، خود را با کارهایی که مهم نیستند مشغول نکنید.

سعی کنید کمی زودتر در محل کار حاضر شوید تا به راحتی به کارهای روزانه خود برسید.

طی روز استراحت کنید و برای مدت کمی قدم بزنید.

کارها را اولویت‌بندی کنید. ابتدا کارهای مهم یا کارهایی را که سخت است انجام دهید تا فشار کاری‌تان کمتر شود.

اگر روی پروژه بزرگی کار می‌کنید، آن را تقسیم‌بندی کنید تا راحت‌تر انجام شود. کارها را تقسیم کنید و بگذارید دیگران نیز کمک کنند تا استرس شما کمتر شود.

با دیگران کنار بیایید: اگر همکارتان راضی شده است که در کارها به شما کمک کند، با شرایطی که می‌گذارد مانند تغییر دادن زمان اتمام پروژه و… کنار بیایید.

هوش عاطفی خود را تقویت کنید تا استرس کاری‌تان کاهش یابد؛ با تمرین کردن، می‌توان در محیط پراسترس کنترل اوضاع را به دست گرفت. هوش عاطفی نوعی توانایی است که برای کنترل عواطف به کار برده می‌شود. برای دستیابی به موفقیت، تقویت هوش عاطفی همانند توانایی هوشی اهمیت دارد. هوش عاطفی یعنی برقراری ارتباط با دیگران به طوری که دیگران جذب شما شوند.

هوش عاطفی در محل کار، 4 بخش مهم را در بر می‌گیرد

خودآگاهی؛ قدرت تشخیص دادن عاطفه و تاثیر آن در تصمیم گیری

خودمدیریتی؛ توانایی کنترل عاطفه و رفتار خود و وقف دادن آن با شرایط.

آگاهی اجتماعی؛ واکنش نشان دادن به احساس دیگران و احساس راحتی کردن در اجتماع.

مدیریت ارتباط؛ توانایی تاثیرگذاری، الهام بخشیدن ارتباط پیدا کردن با دیگران، فیصله دادن درگیری ها.

برای بالا بردن هوش عاطفی و کنترل استرس کار لازم است مهارت‌های کلیدی را کسب کنید

زمان واکنش خود را به استرس شناسایی کنید و با نشانه‌هایی که به سرعت شما را آرام می‌کند، آشنا شوید. کاهش دادن استرس با کمک گرفتن از حس بینایی، صدا، بویایی، لمسی و چشایی انجام پذیر است. از آن جا که هر فرد به حس‌های متفاوت واکنش مختلف نشان می‌دهد، بنابراین سعی کنید آن چه را باعث آرامش شما می‌شود، بشناسید.عواطف خود را کنترل کنید. اگر به احساس خود توجه نکنید، نمی‌توانید انگیزه‌ها و نیازهای خود را کاملاً درک کنید یا این که به طور موثر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

نشانه‌های بدنی را خوب تشخیص دهید و به طور موثر از آن استفاده کنید.برای برقراری ارتباط با دیگران حرکت‌های بدن از جمله چشم، صدا، طرز نشستن یا ایستادن، لمس و حالت چهره اهمیت زیادی دارد.باید بتوانید علامت بدنی دیگران را بفهمید و به آن واکنش نشان دهید.

استرس را با خندیدن و مزاح کردن از بین ببرید.

حل کردن مسائل از جمله راهکارهای سازنده‌ای است که از طریق آن می‌توان اعتماد بین افراد را افزایش و تنش‌ها را در محل کار کاهش داد.

درمان-استرس،کاهش-استرس،چگونگی-استرس,استرس-داشتن

استرس کاری را با ترک عادت‌های بد کاهش دهید

با آموختن چگونگی مهار استرس کاری و بهبود بخشیدن به ارتباط کاری، کنترل بیشتری روی توانایی‌های خود خواهید داشت. با این روش‌ها می‌توانید عادت‌های استرس زا و فکرهای منفی را کنار بگذارید.عادت‌های بیهوده را از زندگی خود حذف کنید.

تلاش کنید و از خود توقع نداشته باشید که کاری که به شما محول شده است بدون نقص انجام شود. هدف‌های دست نیافتنی تنها باعث استرس خواهد شد.

برنامه کاری داشته باشید. میز کاری و کشوها را از پرونده‌ها و کاغذهای به درد نخور خالی کنید. وسایل لازم را به گونه‌ای بچینید که به راحتی بدون هدردادن وقت پیدا کنید. زنگ ساعت را به گونه‌ای تنظیم کنید تا دیر به محل کار نرسید.

منفی گرایی را کنار بگذارید. در خصوص کار خود مثبت فکر کنید، از همکاران منفی نگر دوری کنید و برای رسیدن به هر موفقیتی خود را تشویق کنید.

سعی نکنید مواردی مانند رفتار مردم را که از کنترل شما خارج است، کنترل کنید. به جای این که به خاطر این موارد به خود استرس وارد کنید، روی موضوعات دیگر از جمله راهی که برای واکنش نشان دادن به مشکلات انتخاب کرده اید، تمرکز کنید.

روش‌های از بین بردن استرس

موقعی که به علت بالابودن حجم کار، دچار استرس کاری می‌شود، به مدت کوتاهی استراحت کنید.

با همکار یا دوست مورد اعتماد درباره حسی که دارید، صحبت کنید.

با مزاح یا تعریف کردن داستان یا اتفاق خنده داری، فضا را تغییر دهید.

نقش مدیران و کارفرمایان در کاهش استرس کاری

اطلاعاتی را که به کارمندان را از نگرانی کاری درمی آورد، با آن‌ها در میان بگذارید.

نقش و وظایف هر کارمند را مشخص کنید.

برقراری ارتباط بین کارمند و کارفرما باید دوستانه باشد.

به کارمندان این امکان را بدهید که بتوانند درباره تصمیماتی که روی کار آن‌ها تاثیر می‌گذارد، نظر دهند.

حجم کاری را که در توان هر کارمند است، تعیین کنید.

برای کار آن‌ها ارزش قائل شوید.

برای پیشرفت کاری، برنامه ریزی کنید.

درمان-استرس،کاهش-استرس،چگونگی-استرس,استرس-داشتن

اگر به دنبال درمان‌های گیاهی استرس و اضطراب هستید متن زیر را بخوانید که در آن گیاهان مفید برای درمان استرس و اضطراب را معرفی می‌کند. هر یک از این گیاهان را می‌توانید به روش‌های مختلفی استفاده کنید مثلا به سوپ یا سالاد بیافزاید، دم‌کرده آن را بنوشید، برگ‌های تازه‌ی آنها را بجوید یا از خشک شده‌ی آنها استفاده کنید:

درمان گیاهی و طبیعی استرس

گل گاوزبان : دم کرده این گیاه را بنوشید. گل گاوزبان خواص فراوانی دارد که یکی از آن‌ها آرام کردن اعصاب و کاهش استرس است. گل گاوزبان گزینه مناسبی برای درمان استرس است.

شبدر قرمز : این گیاه سرشار از استروژن گیاهی (فیتواستروژن) است. هورمونی که در زنان و مردان وجوددارد و مطالعات جدید نشان داده است که استروژن اضافی می‌تواند در کاهش نشانه‌های اسکیزوفرنی مفید باشد. نشانه‌های اسکیزوفرنی و اضطراب بسیار به هم شبیه هستند. علاوه بر این شبدر قرمز کلسترول را کاهش می‌دهد. همانطور که می‌دانید کلسترول بر عملکرد رگ‌های خونی اثر می‌گذارد و افراد با کلسترول بالا مستعد حملات قلبی در آینده هستند.

ریشه‌ی شیرین بیان : این گیاه حاوی «کورتیزونِ» گیاهی است، که در شرایط استرس و اضطراب به بدن کمک می‌کند و سطح قند خون را تنظیم می‌کند و انرژی لازم برای رویارویی با شرایط بحرانی را افزایش می‌دهد.

بابونه : بابونه هم یکی از آن گیاهان همه‌کاره هست. علاوه بر اثر مفیدی که روی پوست می‌گذارد آرامبخش، ضداسپاسم، ضد التهاب، ضدعفونی‌کننده، بادشکن و برطرف‌کننده‌ی جراحات می‌باشد. اگر دچار حالت‌های عصبی شده‌اید، مضطرب، نگران، آشفته، بی‌خواب هستید و سردردهای عصبی و میگرنی گرفته‌اید بابونه را دریابید. این گیاه به جذب مواد معدنی کمک زیادی می‌کند. توصیه می‌کنیم از عطار یا دکتر داروساز نحوه‌ی مصرف این گیاه را بر حسب نوع نیازتان جویا شوید.

امروزه نیز بسیاری از مشکلات در اثر افراط در خوردنِ یک نوع ماده غذایی بوجود می‌آید و اثر آن به صورت اضطراب در بدن ظاهر می‌شود. بابونه با اثر آرامبخشی که دارد گیاهی مناسبی برای کاهش استرس است.

گل ساعت : اثر تسکین‌بخشی این گیاه متوسط است و خواب را افزایش می‌دهد. علاوه بر این برای درمان اضطراب، بیخوابی، افسردگی و عصبیت استفاده می‌شود. بخشی از گیاه که روی زمین است می‌تواند خشک شود و به صورت دم‌نوش مورد استفاده قرارگیرد. این گیاه به صورت تنتور یا کپسول در داروخانه‌ها یافت می‌شود.

ترخون : گیاه مفیدی برای مقابله با استرس است. اثر آرام بخش و تسکینی دارد. ترخون برای تنظیم اشتها مفید است و دارای مواد معدنی مفیدی است که امروزه در مکمل‌ها از آن استفاده می‌شود. سالیان متمادی از این گیاه برای آرام کردن کودکان بیش فعال استفاده می‌شده است.

کاوا کاوا : گیاهی از نواحی اقیانوس آرام است که تسکین‌دهنده‌ی عضلانی است. همچنین برای درمان افسردگی و اضطراب مربوط به یائسگی مؤثر است. به صورت کپسول در بازار موجود است.

شوید : آیا وقتی استرس دارید، معده‌تان بهم می‌ریزد و دچار سوءهاضمه می‌شوید؟ یکی از اثرات ترشح بیش از حد آدرنالین در بدن برای مدت طولانی، سوءهاضمه است. به همین دلیل نیز، اکثرِ افراد استرسی، زخم معده دارند. گیاه شوید از دوران باستان برای تسکین‌ معده و عضلات، و کاهش نفخ معده استفاده می‌شده است.

علف چای : این گیاه از زمان سقراط در درمان بیماری‌ها استفاده می‌شده است. در دوران رنسانس و ویکتوریا برای درمان اختلالات ذهنی کاربرد داشته است. امروزه از گل‌های این گیاه در درمان اختلالات افسردگی استفاده می‌شود.

رزماری : دانشمندان یونانی این گیاه را بر موی خود می‌گذاشتند و بر این باور بودند که در شفافیت ذهن به آنها کمک می‎کند. در واقع رزماری اثرات مفیدی بر ذهن و بدن دارد.

رزماری ضد اضطراب و آرام بخش عضلات است. با آرام شدن عضلات، گردش خون بهتر می‌شود و مغز و چشم بهتر کار می‌کند و در نتیجه قوای ذهنی بهبود و استرس کاهش می‌یابد.

اسطوخودوس : خواص فراوانی دارد. در کاهش تحریک‌پذیری و اضطراب موثر است و اثر آرامبخش و خواب‌آور دارد. علاوه بر این ضدباکتری است و برای تنظیم هورمون‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است. از این گیاه به صورت دمنوش می‌توان استفاده کرد.

در واقع دم کرده اسطوخودوس مانند یک مسکن عمل می‌کند که سیستم عصبی را آرام کرده و اختلالات خواب را رفع می‌کند. روغن یا افشره‌ی خوراکی اسطوخودوس نیز برای کاهش و درمان استرس و فشارهای روحی توصیه می‌شود. البته استفاده از افشره‌های خوراکی برای زنان باردار، شیرده و کودکان توصیه نمی‌شود.

مریم گلی : نام این گیاه در زبان لاتینی به معنی «نجات‌‌بخش» است. این گیاه مثالی مشهود از برتری گیاهان بر داروهای شیمیایی ساخت انسان است، چرا که تحقیقات اثرات بیشتر و بیشتری از این گیاه را آشکار می‌سازند. این گیاه اثرات چشمگیری در افزایش حافظه و شفافیت ذهن دارد، علاوه بر این حاوی آنتی‌اکسیدانی قوی است.

اضطراب و استرس 7 سال از عمر آدم را بر باد می‌دهد و بقیه را به کامش تلخ می‌کند

زالزالک : زالزالک خواص آرا مبخشی دارد. کپسول‌های این گیاه تپش قلب، حالت‌های عصبی، زودرنجی یا احساسات افراطی را کاهش داده و ضربان قلب را تنظیم می‌کند. تمام این‌ها هم باعث می‌شود که آرامشتان را بازیابید و اضطرابتان کمتر شود. در این صورت خواب راحتی هم تجربه می‌کنید.

گیاه جینسنگ : گیاه جینسنگ برای مقابله با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن فوق‌العاده است. این گیاه به طور موثر با اضطراب مقابله کرده و خواب راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد. می‌توانید از کپسول‌های 25 تا 50 میلی‌گرمی عصاره‌ی خشک جینسینگ استفاده کنید. دکتر داروساز می‌تواند در مورد میزان مصرف آن توضیحاتی به شما بدهد. توجه داشته باشید که دوره‌ی درمانی با این گیاه نباید بیش از 3 ماه طول بکشد.

بادرنجبویه : بادرنجبویه خواص آنتی اکسیدانی دارد و دم کرده‌ی آن نیز آرامش‌بخش است و با اضطراب مقابله می‌کند. به عقیده‌ی محققان این گیاه اختلالات عصبی مانند خوابی، نگرانی و آشفتگی را برطرف می‌کند. از روغن این گیاه نیز برای رفع تنش‌های عصبی استفاده می‌شود.

سنبل الطیب : سنبل الطیب یک درمانگر همه کاره است. دم کرده یا کپسول‌های آن آرامبخش اعصاب است، حالت‌های عصبی را کاهش داده و کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد. در واقع این گیاه خواب راحتی برای شما فراهم می‌کند بدون اینکه بعد از مصرف آن دچار خواب‌آلودگی شده باشید.

گیاه رازک : رازک قدمتی هزاران ساله دارد. این گیاه آرام‌بخش و خواب‌آور طبیعی است. 15 گرم گیاه رازک را در یک لیتر آب جوش بریزید و اجازه دهید به مدت حدود 10 دقیقه بجوشد. سپس بگذارید محلول به دست آمده خنک‌تر شود و سپس آن را صاف کنید.
توضیحات : می‌توانید روزانه 2 تا 3 فنجان از این دم کرده میل کنید. مصرف این جوشانده برای درمان دل شوره، نگرانی و استرس بسیار مفید است.

توصیه ما به شما استفاده از موارد بالا که بطور طبیعی استرس را درمان می‌کنند، است. زیرا که روش های طبیعی عوارض جانبی ندارند. اما اگر می‌خواهید به روش‌های جدیدتری نسبت به درمان استرس اقدام کنید؛ دو روش زیر یکی از بهترین داروهای درمان استرس به شمار می‌روند.
استفاده طبیعی یا غیر طبیعی بستگی به خودتان دارد

درمان استرس با روش‌های غیرطبیعی و مدرن

دیازپام (Diazepam)‏

دیازپام دارویی مسکن و خواب آور است که در رده درمانی بنزودیازپین‌ها قرار می‌گیرد. از اشکال دارویی آن می‌توان به قرص ،آمپول و شیاف اشاره کرد.

موارد مصرف : این دارو جزوبنزودیازپینهای طولانی اثر است و متابولیتهای کبدی آن نیز فعال هستند. از دیازپام برای درمان انقباض عضلانی و تشنج (تب و تشنج در کودکان یا حمله صرع) نیز استفاده می‌شود. دیازپام برای تسکین اضطراب، اختلالات خواب، و اختلالات هراس تجویز می‌شود. این دارو همچنین به‌عنوان ضد تشنج و شل‌کننده ماهیچه اسکلتی استفاده می‌شود.

مکانیسم اثر : مانند سایر بنزودیازپین‌ها آگونیست گیرنده‌های بنزودیازپینی بوده که با اثر بر روی گیرنده‌های گابا و در نهایت ورود یون کلر به نورونها اثرات خود را اعمال می‌کند.

چگونگی مصرف : دیازپام بسته به شرایط متفاوت و در افراد متفاوت با مقادیر متفاوتی تجویز می‌شود. از دستورات پزشکتان به دقت پیروی کنید. شکل‌های مایع دیازپام را می‌توان با غذاهای مایع یا نیمه جامد مثل پوره مخلوط کرده نگذارید دیازپام مایع یخ بزند. اگر یک نوبت را فراموش کردید، به مجردی که آن را به یاد آوردید مصرفش کنید. اگر تقریباً موقع نوبت بعدی مصرف دارو رسیده‌است، نوبت فراموش شده را رها کرده به برنامه دارویی منظمتان بازگردید. مقدار دارو را دوبرابر نکنید. نام تجاری معروف دیازپام والیوم است.

هشدارها و عوارض جانبی : در صورت بروز هریک از علایم نادر ولی جدی زیر، مصرف دیازپام را قطع کرده، با پزشکتان تماس بگیرید: افت قوای ذهنی؛ خواب‌آلودگی شدید؛ تکلم نامفهوم؛ ضربان قلب کند؛ تنگی‌نفس؛ عدم تعادل؛ بثورات جلدی؛ گلودرد؛ تب؛ لرز؛ کبودی یا خونریزی غیرعادی؛ زخم‌های دهانی؛ زردی پوست یا چشمان؛ از دست رفتن حافظه؛ بی‌خوابی؛ اضطراب؛ یا تحریک‌پذیری. دیازپام می‌تواند اعتیادآور باشد، و علایم ترک دارو ممکن است در صورت قطع ناگهانی آن روی دهد؛

علایم ترک دارو عبارتند از : گیجی، افت قوای ذهنی، دردهای شکمی، افزایش تعریق، تهوع، استفراغ، حساسیت به نور و صدا، یا احساس سوزن‌سوزن شدن یا گزگز. اگر می‌خواهید مصرف دیازپام را قطع کنید با پزشکتان تماس بگیرید تا شاید این کار تدریجی انجام گیرد. علایم زیر ممکن است مشاهده شوند اما فقط در صورتی که مشکل‌ساز شوند نیاز به گزارش دارند: سرگیجه، خواب‌آلودگی، خشکی دهان، سردرد، تهوع، یبوست، اسهال، ضربان قلب سریع و شدید، یا لرزش.

کلردیازپوکساید ( Chlordiazepoxide)‏

کلردیازپوکساید یکی از بنزودیازپینهای‌های پرمصرف است که در درمان اضطراب و بیخوابی موثر است. این دارو همچنین در درمان قطع مصرف الکل و اضطراب قبل از جراحی مصرف می‌شود.کلردیازپوکساید به صورت ترکیب با داروهای دیگر نیز کاربرد دارد مانند کلدینیوم سی که ترکیب کلردیازپوکساید و کلدینیوم است.

تاریخچه : کلردیازپوکساید اولین دارو از خانواده معروف بنزودیازپینها است که در سال ۱۹۵۷ خواص درمانی آن کشف شد و درسال ۱۹۶۰ با نام تجاری لیبریوم وارد بازار شد.

عوارض جانبی : خواب آلودگی طولانی مدت (کلردیازپوکسایداز بنزودیازپینهای طویل الاثر است)سرگیجه، سردرد، تحریک‌پذیری، ضعف و خستگی، یبوست، خشکی دهان، تهوع، استفراغ، بی‌اشتهایی، خارش، کاهش فشارخون، تاری دید و وزوز گوش(بسیاری از عوارض این دارو بعدا مشخّص می‌شود مثل بی‌تفاوتی شدید نسبت به تغییرات محیط)مصرف این قرص در زمان بارداری عوارض جانبی متعددی دارد.

منبع »

بهترین روش‌های درمان استرس و اضطراب



:: برچسب‌ها: از کجا بدانیم که دچار استرس شدیم , استرس را چگونه از بین ببریم , برای کاهش استرس چی بخوریم , بهترین روش های درمان استرس , داروهای قوی برای درمان استرس , راه های مقابله با استرس زندگی , روش های طبیعی کاهش استرس , طب سنتی درباره درمان استرس , چگونه استرس را درمان کنیم , استرس , استرس چیست , استرس و اضطراب , استرس شغلی , استرس بار , استرس اکسیداتیو , استرس بار چیست , استرس بار 206 , استرس کودکان , استرس چیست+pdf , استرس چیست قسمت اول , استرس چیست ویکیپدیا , استرس اکسیداتیو چیست؟ , استرس شغلی چیست , مدیریت استرس چیست , علت استرس چیست , استرس اکو چیست , استرس و اضطراب در کودکان , استرس و اضطراب امتحان , استرس و اضطراب در دانش آموزان ابتدایی , استرس و اضطراب چیست , استرس و اضطراب چيست , استرس و اضطراب در نوجوانان , استرس و اضطراب دانش آموزان , استرس و اضطراب در ورزش , استرس و اضطراب در امتحان , استرس شغلی پرستاران , استرس شغلی Pdf , استرس شغلی معلمان , استرس شغلی و مدیریت آن , استرس شغلی در پرستاران , استرس شغلی Ppt , استرس شغلی پرسشنامه , استرس شغلی در معلمان , استرس بار پراید , استرس بار 207 , استرس بارداری , استرس بار 405 , استرس بار Hp Design , استرس بار سمند , استرس بار Hp , استرس بارداري , استرس اکسیداتیو و دیابت , استرس اکسیداتیو در گیاهان , استرس اکسیداتیو+pdf , استرس اکسیداتیو در دیابت , استرس اکسيداتيو , تعریف استرس اکسیداتیو , بیومارکرهای استرس اکسیداتیو , واکنش استرس اکسیداتیو , استرس بار 206 چیست , کار استرس بار چیست , قیمت استرس بار 206 , فروش استرس بار 206 , خرید استرس بار 206 , استرس بار فابریک 206 , نصب استرس بار 206 , استرس بار برای 206 , استرس بار پژو 206 , میله استرس بار 206 , استرس کودکان در مدرسه , استرس کودکان دبستانی , استرس کودکان ابتدایی , استرس کودکان چیست , استرس کودکان در امتحانات , استرس کودکان از مدرسه , استرس کودکان Pdf , استرس كودكان , استرس در کودکان , , کاهش استرس , کاهش استرس و اضطراب , کاهش استرس امتحان , کاهش استرس قبل امتحان , کاهش استرس کنکور , کاهش استرس در سخنرانی , کاهش استرس در امتحانات , کاهش استرس و نگرانی , کاهش استرس قبل از امتحان , کاهش استرس در کودکان , راههای کاهش استرس و اضطراب , راههاي كاهش استرس و اضطراب , داروهای کاهش استرس و اضطراب , راههای کاهش استرس و اضطراب امتحان , روشهاي كاهش استرس و اضطراب , نقش ورزش در کاهش استرس و اضطراب , داروهای گیاهی برای کاهش استرس و اضطراب , كاهش اضطراب و استرس , راهکارهای کاهش استرس و اضطراب , کاهش استرس امتحانات , کاهش استرس امتحان رانندگی , كاهش استرس امتحان , كاهش استرس امتحانات , راههای کاهش استرس امتحان , روشهای کاهش استرس امتحان , راههای کاهش استرس امتحانات , روشهای کاهش استرس قبل از امتحان , راههای کاهش استرس قبل از امتحان , كاهش استرس قبل از امتحان , راه های کاهش استرس قبل امتحان , کاهش استرس کنکوری ها , کاهش استرس کنکور ارشد , راههای کاهش استرس کنکور , روشهای کاهش استرس کنکور , کاهش استرس در کنکور , کاهش استرس قبل از کنکور , قرص برای کاهش استرس کنکور , کاهش استرس برای کنکور , کاهش استرس شب کنکور , کاهش استرس سخنرانی , راه های کاهش استرس در سخنرانی , کاهش استرس هنگام سخنرانی , راههای کاهش استرس در هنگام سخنرانی , روشهای کاهش استرس در سخنرانی , کاهش استرس در هنگام سخنرانی , كاهش استرس در امتحانات , کاهش استرس در زمان امتحانات , راه های کاهش استرس در امتحانات , راههای کاهش استرس در امتحان , کاهش استرس در شب امتحان , کاهش استرس در امتحان , کاهش استرس در امتحان رانندگی , چگونه استرس قبل از امتحان را کاهش دهیم , راههای کاهش استرس در کودکان , کاهش استرس کودکان , روشهای کاهش استرس در کودکان , راهکارهای کاهش استرس در کودکان , , درمان استرس , درمان استرس شدید , درمان استرس و تپش قلب , درمان استرس و اضطراب شدید , درمان استرس با داروهای گیاهی , درمان استرس کودکان , درمان استرس و افسردگی , درمان استرس در کودکان , درمان استرس مزمن , درمان استرس و دلشوره , درمان استرس شدید بدون دارو , درمان استرس شديد , راههای درمان استرس شدید , درمان گیاهی استرس شدید , درمان استرس های شدید , راه درمان استرس شدید , درمان دارویی استرس شدید , درمان خانگی استرس شدید , رفع استرس و تپش قلب , درمان استرس و طپش قلب , درمان گیاهی استرس و تپش قلب , درمان گیاهی استرس و اضطراب شدید , درمان استرس با داروی گیاهی , درمان استرس با داروهاي گياهي , رفع استرس با داروهای گیاهی , درمان استرس با گیاهان دارویی , درمان استرس و اضطراب با داروهای گیاهی , درمان استرس كودكان , درمان استرس و اضطراب کودکان , راههای درمان استرس در کودکان , درمان استرس و اضطراب در کودکان , روشهای درمان استرس در کودکان , درمان استرس کودک , درمان گیاهی استرس کودکان , راه درمان استرس در کودکان , درمان استرس و افسردگي , راههای درمان استرس و افسردگی , درمان استرس افسردگی , درمان استرس در كودكان , درمان دارویی استرس مزمن , درمان گیاهی استرس مزمن , راههای درمان استرس و دلشوره , , مقابله استرس , مقابله با استرس صحبت در جمع , مقابله با استرس , مقابله با استرس و اضطراب , مقابله با استرس امتحان , مقابله با استرس قبل از امتحان , مقابله با استرس کنکور , مقابله با استرس شب امتحان , مقابله با استرس شغلی , مقابله با استرس کودکان , مقابله با استرس در بارداری , مبارزه با استرس و اضطراب , راههای مقابله با استرس و اضطراب , راههاي مقابله با استرس و اضطراب , روشهای مقابله با استرس و اضطراب , راه مقابله با استرس و اضطراب , راههای مبارزه با استرس و اضطراب , روش های مقابله با اضطراب و استرس , راهکارهای مقابله با استرس و اضطراب , مهارت مقابله با استرس و اضطراب , مقابله با استرس امتحان رانندگی , مقابله با استرس امتحانات , راههای مقابله با استرس امتحان , روشهای مقابله با استرس امتحان , راههای مبارزه با استرس امتحان , راه های مقابله با استرس شب امتحان , راههای مقابله با استرس قبل از امتحان , راههای مقابله با استرس کنکور , روشهای مقابله با استرس کنکور , مبارزه با استرس کنکور , روش مقابله با استرس کنکور , راههای مبارزه با استرس کنکور , مبارزه با استرس شب امتحان , راه مقابله با استرس شب امتحان , راهکارهای مقابله با استرس شب امتحان , راههای مقابله با اضطراب شب امتحان , مبارزه با استرس شغلی , راههای مقابله با استرس شغلی , راهکارهای مقابله با استرس شغلی , مقابله با استرس های شغلی , روشهای مقابله با استرس شغلی , مقابله با اضطراب کودکان , راههای مقابله با استرس کودکان , راههای مقابله با استرس در کودکان , روشهای مقابله با استرس در کودکان , روشهای مقابله با استرس کودکان , راه مقابله با استرس کودکان , مقابله با استرس در کودکان , راههای مقابله با اضطراب کودکان , راههای مبارزه با استرس کودکان درمان-استرس،کاهش-استرس،چگونگی-استرس,استرس-داشتن راه‌های مقابله با استرس استرس روی ارتباط فرد با دیگران تاثیر می‌گذارد , از این رو هر چه کنترل بهتری روی استرس خود داشته باشید، اثر مثبتی روی اطرافیان می‌گذارید، از طرفی استرس دیگران اثر منفی روی شما خواهد گذاشت , همه ما در زندگی چه در منزل چه محیط کار دچار استرس می‌شویم , هر چند استرس در محل کار عادی به نظر می‌آید اما تردیدی نیست که استرس بیش از حد روی سلامت جسمی و روحی فرد تاثیر می‌گذارد , از این رو باید مهارت‌هایی را برای کنترل استرس کسب کرد , کنترل استرس در محل کار به معنای ایجاد تغییرات بزرگ یا تغییر شغلی نیست، بلکه تمرکز کردن روی عملکرد خودمان است , از آن جا که گاهی میزان استرس در محل کار افزایش پیدا می‌کند، بهتر است راه‌های کنار آمدن با این فشار را آموخت , استرس روی ارتباط فرد با دیگران تاثیر می‌گذارد , از این رو هر چه کنترل بهتری روی استرس خود داشته باشید، اثر مثبتی روی اطرافیان می‌گذارید، از طرفی استرس دیگران اثر منفی روی شما خواهد گذاشت , درمان-استرس،کاهش-استرس،چگونگی-استرس,استرس-داشتن نشناختن علایم خطر استرس بیش از حد در محل کار؛ کنترل نکردن استرس محل کار باعث از دست دادن اعتماد به نفس، بیقراری و در نتیجه کم کاری فرد می‌شود , بی توجهی به این علایم ممکن است استرس‌های کوچک را به مشکل بزرگ‌تری تبدیل کند و علاوه بر ایجاد تداخل در عملکرد کاری زمینه ساز بروز استرس حاد و شدید همراه با ناراحتی‌های جسمی و روحی شود که سلامت فرد را مختل می‌کند , علایم استرس مشکل در خوابیدن مشکل در تمرکز احساس خستگی مفرط ناراحتی معده منزوی شدن احساس اضطراب، بیقراری یا افسردگی بی حوصلگی، علاقه نداشتن به کار علت‌های شایع استرس در محیط کار ترس از اخراج شدن اضافه کار بیشتر با کنترل وضعیت جسمی و روحی خود، استرس کاری‌تان را کاهش دهید فعالیت‌های جسمی مانند ورزش‌های هوازی را دنبال کنید , ورزش‌های هوازی، باعث بالا رفتن میزان فعالیت قلب، تعریق، بهبود خلق و خوی فرد، افزایش انرژی و دقت در تمرکز می‌شود , چند روز در هفته سعی کنید ۳۰دقیقه کامل یا در ۳-۲بخش، ورزش‌های هوازی انجام دهید , پایین بودن فشار خون، بیقراری و احساس اضطراب ایجاد می‌کند , پرخوری نیز سبب بی حالی و خواب آلودگی می‌شود , خوردن غذاهای سالم در وعده‌های کوچک باعث می‌شود میزان قند خون ثابت بماند و قدرت تمرکز افزایش می‌یابد , استرس و نگرانی، سبب بی‌خوابی می‌شود , بی‌خوابی نیز فرد را به استرس مستعدتر می‌کند , کنترل عواطف و احساسات عامل کلیدی موفقیت در محیط کار است , با اولویت‌بندی و سازماندهی کارها، استرس کاری را کاهش دهید کنترل وضعیت روحی و جسمی در شرایط پراسترس باعث برقراری ارتباط بهتر با همکاران، مدیران و… خواهد شد , بین فعالیت اجتماعی، کارهای شخصی، وظایف روزانه و استراحت، تعادل ایجاد کنید , بیش از حد، خود را با کارهایی که مهم نیستند مشغول نکنید , سعی کنید کمی زودتر در محل کار حاضر شوید تا به راحتی به کارهای روزانه خود برسید , طی روز استراحت کنید و برای مدت کمی قدم بزنید , کارها را اولویت‌بندی کنید , ابتدا کارهای مهم یا کارهایی را که سخت است انجام دهید تا فشار کاری‌تان کمتر شود , اگر روی پروژه بزرگی کار می‌کنید، آن را تقسیم‌بندی کنید تا راحت‌تر انجام شود , کارها را تقسیم کنید و بگذارید دیگران نیز کمک کنند تا استرس شما کمتر شود , با دیگران کنار بیایید: اگر همکارتان راضی شده است که در کارها به شما کمک کند، با شرایطی که می‌گذارد مانند تغییر دادن زمان اتمام پروژه و… کنار بیایید , هوش عاطفی خود را تقویت کنید تا استرس کاری‌تان کاهش یابد؛ با تمرین کردن، می‌توان در محیط پراسترس کنترل اوضاع را به دست گرفت , هوش عاطفی نوعی توانایی است که برای کنترل عواطف به کار برده می‌شود , برای دستیابی به موفقیت، تقویت هوش عاطفی همانند توانایی هوشی اهمیت دارد , هوش عاطفی یعنی برقراری ارتباط با دیگران به طوری که دیگران جذب شما شوند , هوش عاطفی در محل کار، 4 بخش مهم را در بر می‌گیرد خودآگاهی؛ قدرت تشخیص دادن عاطفه و تاثیر آن در تصمیم گیری خودمدیریتی؛ توانایی کنترل عاطفه و رفتار خود و وقف دادن آن با شرایط , آگاهی اجتماعی؛ واکنش نشان دادن به احساس دیگران و احساس راحتی کردن در اجتماع , مدیریت ارتباط؛ توانایی تاثیرگذاری، الهام بخشیدن ارتباط پیدا کردن با دیگران، فیصله دادن درگیری ها , برای بالا بردن هوش عاطفی و کنترل استرس کار لازم است مهارت‌های کلیدی را کسب کنید زمان واکنش خود را به استرس شناسایی کنید و با نشانه‌هایی که به سرعت شما را آرام می‌کند، آشنا شوید , کاهش دادن استرس با کمک گرفتن از حس بینایی، صدا، بویایی، لمسی و چشایی انجام پذیر است , از آن جا که هر فرد به حس‌های متفاوت واکنش مختلف نشان می‌دهد، بنابراین سعی کنید آن چه را باعث آرامش شما می‌شود، بشناسید , عواطف خود را کنترل کنید , اگر به احساس خود توجه نکنید، نمی‌توانید انگیزه‌ها و نیازهای خود را کاملاً درک کنید یا این که به طور موثر با دیگران ارتباط برقرار کنید , نشانه‌های بدنی را خوب تشخیص دهید و به طور موثر از آن استفاده کنید , برای برقراری ارتباط با دیگران حرکت‌های بدن از جمله چشم، صدا، طرز نشستن یا ایستادن، لمس و حالت چهره اهمیت زیادی دارد , باید بتوانید علامت بدنی دیگران را بفهمید و به آن واکنش نشان دهید , استرس را با خندیدن و مزاح کردن از بین ببرید , حل کردن مسائل از جمله راهکارهای سازنده‌ای است که از طریق آن می‌توان اعتماد بین افراد را افزایش و تنش‌ها را در محل کار کاهش داد , درمان-استرس،کاهش-استرس،چگونگی-استرس,استرس-داشتن استرس کاری را با ترک عادت‌های بد کاهش دهید با آموختن چگونگی مهار استرس کاری و بهبود بخشیدن به ارتباط کاری، کنترل بیشتری روی توانایی‌های خود خواهید داشت , با این روش‌ها می‌توانید عادت‌های استرس زا و فکرهای منفی را کنار بگذارید , عادت‌های بیهوده را از زندگی خود حذف کنید , تلاش کنید و از خود توقع نداشته باشید که کاری که به شما محول شده است بدون نقص انجام شود , هدف‌های دست نیافتنی تنها باعث استرس خواهد شد , برنامه کاری داشته باشید , میز کاری و کشوها را از پرونده‌ها و کاغذهای به درد نخور خالی کنید , وسایل لازم را به گونه‌ای بچینید که به راحتی بدون هدردادن وقت پیدا کنید , زنگ ساعت را به گونه‌ای تنظیم کنید تا دیر به محل کار نرسید , منفی گرایی را کنار بگذارید , در خصوص کار خود مثبت فکر کنید، از همکاران منفی نگر دوری کنید و برای رسیدن به هر موفقیتی خود را تشویق کنید , سعی نکنید مواردی مانند رفتار مردم را که از کنترل شما خارج است، کنترل کنید , به جای این که به خاطر این موارد به خود استرس وارد کنید، روی موضوعات دیگر از جمله راهی که برای واکنش نشان دادن به مشکلات انتخاب کرده اید، تمرکز کنید , روش‌های از بین بردن استرس موقعی که به علت بالابودن حجم کار، دچار استرس کاری می‌شود، به مدت کوتاهی استراحت کنید , با همکار یا دوست مورد اعتماد درباره حسی که دارید، صحبت کنید , با مزاح یا تعریف کردن داستان یا اتفاق خنده داری، فضا را تغییر دهید , نقش مدیران و کارفرمایان در کاهش استرس کاری اطلاعاتی را که به کارمندان را از نگرانی کاری درمی آورد، با آن‌ها در میان بگذارید , نقش و وظایف هر کارمند را مشخص کنید , برقراری ارتباط بین کارمند و کارفرما باید دوستانه باشد , به کارمندان این امکان را بدهید که بتوانند درباره تصمیماتی که روی کار آن‌ها تاثیر می‌گذارد، نظر دهند , حجم کاری را که در توان هر کارمند است، تعیین کنید , برای کار آن‌ها ارزش قائل شوید , برای پیشرفت کاری، برنامه ریزی کنید , درمان-استرس،کاهش-استرس،چگونگی-استرس,استرس-داشتن اگر به دنبال درمان‌های گیاهی استرس و اضطراب هستید متن زیر را بخوانید که در آن گیاهان مفید برای درمان استرس و اضطراب را معرفی می‌کند , هر یک از این گیاهان را می‌توانید به روش‌های مختلفی استفاده کنید مثلا به سوپ یا سالاد بیافزاید، دم‌کرده آن را بنوشید، برگ‌های تازه‌ی آنها را بجوید یا از خشک شده‌ی آنها استفاده کنید: درمان گیاهی و طبیعی استرس گل گاوزبان : دم کرده این گیاه را بنوشید , گل گاوزبان خواص فراوانی دارد که یکی از آن‌ها آرام کردن اعصاب و کاهش استرس است , گل گاوزبان گزینه مناسبی برای درمان استرس است , شبدر قرمز : این گیاه سرشار از استروژن گیاهی (فیتواستروژن) است , هورمونی که در زنان و مردان وجوددارد و مطالعات جدید نشان داده است که استروژن اضافی می‌تواند در کاهش نشانه‌های اسکیزوفرنی مفید باشد , نشانه‌های اسکیزوفرنی و اضطراب بسیار به هم شبیه هستند , علاوه بر این شبدر قرمز کلسترول را کاهش می‌دهد , همانطور که می‌دانید کلسترول بر عملکرد رگ‌های خونی اثر می‌گذارد و افراد با کلسترول بالا مستعد حملات قلبی در آینده هستند , ریشه‌ی شیرین بیان : این گیاه حاوی «کورتیزونِ» گیاهی است، که در شرایط استرس و اضطراب به بدن کمک می‌کند و سطح قند خون را تنظیم می‌کند و انرژی لازم برای رویارویی با شرایط بحرانی را افزایش می‌دهد , بابونه : بابونه هم یکی از آن گیاهان همه‌کاره هست , علاوه بر اثر مفیدی که روی پوست می‌گذارد آرامبخش، ضداسپاسم، ضد التهاب، ضدعفونی‌کننده، بادشکن و برطرف‌کننده‌ی جراحات می‌باشد , اگر دچار حالت‌های عصبی شده‌اید، مضطرب، نگران، آشفته، بی‌خواب هستید و سردردهای عصبی و میگرنی گرفته‌اید بابونه را دریابید , این گیاه به جذب مواد معدنی کمک زیادی می‌کند , توصیه می‌کنیم از عطار یا دکتر داروساز نحوه‌ی مصرف این گیاه را بر حسب نوع نیازتان جویا شوید , امروزه نیز بسیاری از مشکلات در اثر افراط در خوردنِ یک نوع ماده غذایی بوجود می‌آید و اثر آن به صورت اضطراب در بدن ظاهر می‌شود , بابونه با اثر آرامبخشی که دارد گیاهی مناسبی برای کاهش استرس است , گل ساعت : اثر تسکین‌بخشی این گیاه متوسط است و خواب را افزایش می‌دهد , علاوه بر این برای درمان اضطراب، بیخوابی، افسردگی و عصبیت استفاده می‌شود , بخشی از گیاه که روی زمین است می‌تواند خشک شود و به صورت دم‌نوش مورد استفاده قرارگیرد , این گیاه به صورت تنتور یا کپسول در داروخانه‌ها یافت می‌شود , ترخون : گیاه مفیدی برای مقابله با استرس است , اثر آرام بخش و تسکینی دارد , ترخون برای تنظیم اشتها مفید است و دارای مواد معدنی مفیدی است که امروزه در مکمل‌ها از آن استفاده می‌شود , سالیان متمادی از این گیاه برای آرام کردن کودکان بیش فعال استفاده می‌شده است , کاوا کاوا : گیاهی از نواحی اقیانوس آرام است که تسکین‌دهنده‌ی عضلانی است , همچنین برای درمان افسردگی و اضطراب مربوط به یائسگی مؤثر است , به صورت کپسول در بازار موجود است , شوید : آیا وقتی استرس دارید، معده‌تان بهم می‌ریزد و دچار سوءهاضمه می‌شوید؟ یکی از اثرات ترشح بیش از حد آدرنالین در بدن برای مدت طولانی، سوءهاضمه است , به همین دلیل نیز، اکثرِ افراد استرسی، زخم معده دارند , گیاه شوید از دوران باستان برای تسکین‌ معده و عضلات، و کاهش نفخ معده استفاده می‌شده است , علف چای : این گیاه از زمان سقراط در درمان بیماری‌ها استفاده می‌شده است , در دوران رنسانس و ویکتوریا برای درمان اختلالات ذهنی کاربرد داشته است , امروزه از گل‌های این گیاه در درمان اختلالات افسردگی استفاده می‌شود , رزماری : دانشمندان یونانی این گیاه را بر موی خود می‌گذاشتند و بر این باور بودند که در شفافیت ذهن به آنها کمک می‎کند , در واقع رزماری اثرات مفیدی بر ذهن و بدن دارد , رزماری ضد اضطراب و آرام بخش عضلات است , با آرام شدن عضلات، گردش خون بهتر می‌شود و مغز و چشم بهتر کار می‌کند و در نتیجه قوای ذهنی بهبود و استرس کاهش می‌یابد , اسطوخودوس : خواص فراوانی دارد , در کاهش تحریک‌پذیری و اضطراب موثر است و اثر آرامبخش و خواب‌آور دارد , علاوه بر این ضدباکتری است و برای تنظیم هورمون‌ها و تقویت سیستم ایمنی بدن مفید است , از این گیاه به صورت دمنوش می‌توان استفاده کرد , در واقع دم کرده اسطوخودوس مانند یک مسکن عمل می‌کند که سیستم عصبی را آرام کرده و اختلالات خواب را رفع می‌کند , روغن یا افشره‌ی خوراکی اسطوخودوس نیز برای کاهش و درمان استرس و فشارهای روحی توصیه می‌شود , البته استفاده از افشره‌های خوراکی برای زنان باردار، شیرده و کودکان توصیه نمی‌شود , مریم گلی : نام این گیاه در زبان لاتینی به معنی «نجات‌‌بخش» است , این گیاه مثالی مشهود از برتری گیاهان بر داروهای شیمیایی ساخت انسان است، چرا که تحقیقات اثرات بیشتر و بیشتری از این گیاه را آشکار می‌سازند , این گیاه اثرات چشمگیری در افزایش حافظه و شفافیت ذهن دارد، علاوه بر این حاوی آنتی‌اکسیدانی قوی است , اضطراب و استرس 7 سال از عمر آدم را بر باد می‌دهد و بقیه را به کامش تلخ می‌کند زالزالک : زالزالک خواص آرا مبخشی دارد , کپسول‌های این گیاه تپش قلب، حالت‌های عصبی، زودرنجی یا احساسات افراطی را کاهش داده و ضربان قلب را تنظیم می‌کند , تمام این‌ها هم باعث می‌شود که آرامشتان را بازیابید و اضطرابتان کمتر شود , در این صورت خواب راحتی هم تجربه می‌کنید , گیاه جینسنگ : گیاه جینسنگ برای مقابله با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن فوق‌العاده است , این گیاه به طور موثر با اضطراب مقابله کرده و خواب راحتی را برای شما به ارمغان می‌آورد , می‌توانید از کپسول‌های 25 تا 50 میلی‌گرمی عصاره‌ی خشک جینسینگ استفاده کنید , دکتر داروساز می‌تواند در مورد میزان مصرف آن توضیحاتی به شما بدهد , توجه داشته باشید که دوره‌ی درمانی با این گیاه نباید بیش از 3 ماه طول بکشد , بادرنجبویه : بادرنجبویه خواص آنتی اکسیدانی دارد و دم کرده‌ی آن نیز آرامش‌بخش است و با اضطراب مقابله می‌کند , به عقیده‌ی محققان این گیاه اختلالات عصبی مانند خوابی، نگرانی و آشفتگی را برطرف می‌کند , از روغن این گیاه نیز برای رفع تنش‌های عصبی استفاده می‌شود , سنبل الطیب : سنبل الطیب یک درمانگر همه کاره است , دم کرده یا کپسول‌های آن آرامبخش اعصاب است، حالت‌های عصبی را کاهش داده و کیفیت خواب شما را بهبود می‌بخشد , در واقع این گیاه خواب راحتی برای شما فراهم می‌کند بدون اینکه بعد از مصرف آن دچار خواب‌آلودگی شده باشید , گیاه رازک : رازک قدمتی هزاران ساله دارد , این گیاه آرام‌بخش و خواب‌آور طبیعی است , 15 گرم گیاه رازک را در یک لیتر آب جوش بریزید و اجازه دهید به مدت حدود 10 دقیقه بجوشد , سپس بگذارید محلول به دست آمده خنک‌تر شود و سپس آن را صاف کنید , توضیحات : می‌توانید روزانه 2 تا 3 فنجان از این دم کرده میل کنید , مصرف این جوشانده برای درمان دل شوره، نگرانی و استرس بسیار مفید است , توصیه ما به شما استفاده از موارد بالا که بطور طبیعی استرس را درمان می‌کنند، است , زیرا که روش های طبیعی عوارض جانبی ندارند , اما اگر می‌خواهید به روش‌های جدیدتری نسبت به درمان استرس اقدام کنید؛ دو روش زیر یکی از بهترین داروهای درمان استرس به شمار می‌روند , استفاده طبیعی یا غیر طبیعی بستگی به خودتان دارد درمان استرس با روش‌های غیرطبیعی و مدرن دیازپام (Diazepam)‏ دیازپام دارویی مسکن و خواب آور است که در رده درمانی بنزودیازپین‌ها قرار می‌گیرد , از اشکال دارویی آن می‌توان به قرص ،آمپول و شیاف اشاره کرد , موارد مصرف : این دارو جزوبنزودیازپینهای طولانی اثر است و متابولیتهای کبدی آن نیز فعال هستند , از دیازپام برای درمان انقباض عضلانی و تشنج (تب و تشنج در کودکان یا حمله صرع) نیز استفاده می‌شود , دیازپام برای تسکین اضطراب، اختلالات خواب، و اختلالات هراس تجویز می‌شود , این دارو همچنین به‌عنوان ضد تشنج و شل‌کننده ماهیچه اسکلتی استفاده می‌شود , مکانیسم اثر : مانند سایر بنزودیازپین‌ها آگونیست گیرنده‌های بنزودیازپینی بوده که با اثر بر روی گیرنده‌های گابا و در نهایت ورود یون کلر به نورونها اثرات خود را اعمال می‌کند , چگونگی مصرف : دیازپام بسته به شرایط متفاوت و در افراد متفاوت با مقادیر متفاوتی تجویز می‌شود , از دستورات پزشکتان به دقت پیروی کنید , شکل‌های مایع دیازپام را می‌توان با غذاهای مایع یا نیمه جامد مثل پوره مخلوط کرده نگذارید دیازپام مایع یخ بزند , اگر یک نوبت را فراموش کردید، به مجردی که آن را به یاد آوردید مصرفش کنید , اگر تقریباً موقع نوبت بعدی مصرف دارو رسیده‌است، نوبت فراموش شده را رها کرده به برنامه دارویی منظمتان بازگردید , مقدار دارو را دوبرابر نکنید , نام تجاری معروف دیازپام والیوم است , هشدارها و عوارض جانبی : در صورت بروز هریک از علایم نادر ولی جدی زیر، مصرف دیازپام را قطع کرده، با پزشکتان تماس بگیرید: افت قوای ذهنی؛ خواب‌آلودگی شدید؛ تکلم نامفهوم؛ ضربان قلب کند؛ تنگی‌نفس؛ عدم تعادل؛ بثورات جلدی؛ گلودرد؛ تب؛ لرز؛ کبودی یا خونریزی غیرعادی؛ زخم‌های دهانی؛ زردی پوست یا چشمان؛ از دست رفتن حافظه؛ بی‌خوابی؛ اضطراب؛ یا تحریک‌پذیری , دیازپام می‌تواند اعتیادآور باشد، و علایم ترک دارو ممکن است در صورت قطع ناگهانی آن روی دهد؛ علایم ترک دارو عبارتند از : گیجی، افت قوای ذهنی، دردهای شکمی، افزایش تعریق، تهوع، استفراغ، حساسیت به نور و صدا، یا احساس سوزن‌سوزن شدن یا گزگز , اگر می‌خواهید مصرف دیازپام را قطع کنید با پزشکتان تماس بگیرید تا شاید این کار تدریجی انجام گیرد , علایم زیر ممکن است مشاهده شوند اما فقط در صورتی که مشکل‌ساز شوند نیاز به گزارش دارند: سرگیجه، خواب‌آلودگی، خشکی دهان، سردرد، تهوع، یبوست، اسهال، ضربان قلب سریع و شدید، یا لرزش , کلردیازپوکساید ( Chlordiazepoxide)‏ کلردیازپوکساید یکی از بنزودیازپینهای‌های پرمصرف است که در درمان اضطراب و بیخوابی موثر است , این دارو همچنین در درمان قطع مصرف الکل و اضطراب قبل از جراحی مصرف می‌شود , کلردیازپوکساید به صورت ترکیب با داروهای دیگر نیز کاربرد دارد مانند کلدینیوم سی که ترکیب کلردیازپوکساید و کلدینیوم است , تاریخچه : کلردیازپوکساید اولین دارو از خانواده معروف بنزودیازپینها است که در سال ۱۹۵۷ خواص درمانی آن کشف شد و درسال ۱۹۶۰ با نام تجاری لیبریوم وارد بازار شد , عوارض جانبی : خواب آلودگی طولانی مدت (کلردیازپوکسایداز بنزودیازپینهای طویل الاثر است)سرگیجه، سردرد، تحریک‌پذیری، ضعف و خستگی، یبوست، خشکی دهان، تهوع، استفراغ، بی‌اشتهایی، خارش، کاهش فشارخون، تاری دید و وزوز گوش(بسیاری از عوارض این دارو بعدا مشخّص می‌شود مثل بی‌تفاوتی شدید نسبت به تغییرات محیط)مصرف این قرص در زمان بارداری عوارض جانبی متعددی دارد , ,
تاریخ : سه شنبه 5 خرداد 1394
بازدید : 769
نویسنده : reza

قطع-سهمیه-بندی-بنزین

لغو سهمیه بنزین در تاریخ و زمان 24:00 05/03/1394

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از لغو نظام سهمیه بندی بنزین از ساعت 24 سه شنبه (5 خردادماه) برای خودروهای سواری شخصی و عمومی خبر داد.

سید ناصر سجادی اعلام کرد: صرفا آن دسته از خودروهای سواری شخصی و موتوسیکلت که دارای ذخیره بنزین 700 تومانی در کارتهای سوخت خود هستند، می‌توانند تا پایان شهریورماه امسال بر اساس همان نرخ سوختگیری کنند.

90 درصد تاکسیها دوگانه سوز هستند

وی با تاکید بر این که استفاده از ذخیره بنزین 700 تومانی کارتهای سوخت، موتوسیکلتها و خودروهای شخصی را دربر می‌گیرد،تصریح کرد: نزدیک به 90 درصد خودروهای ناوگان تاکسیهای عمومی دوگانه سوز هستند و سی ان جی می‌تواند جایگزین مناسبی برای بنزین در این خودروها محسوب شود.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران افزود: در حال حاضر 310 هزار تاکسی درون شهری در کشور وجود دارد که 270 هزار دستگاه آن دوگانه سوز و مابقی بنزین سوز هستند.

لغو نظام سهمیه بندی فقط برای بنزین

سجادی همچنین اضافه کرد: لغو نظام سهمیه بندی تنها برای بنزین اعمال شده و سوخت نفت گاز (گازوییل) براساس نظام قبلی به قوت خود باقی است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی با بیان این که برداشت نفت گاز برای خودروهای عمومی و شخصی و خودروهای درون شهری و برون شهری طبق روال گذشته انجام می‌شود، اظهار کرد: تنها در قیمت نفت گاز تغییر ایجاد شده و این قیمت از 250 تومان قبلی به 300 تومان در هر لیتر رسیده است.

سامانه هوشمند سوخت به قوت خود باقی است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران همچنین با تاکید بر این که سامانه هوشمند به قوت خود باقی است، افزود: استفاده از این سامانه به ما کمک می‌کند تا اطلاعات و آمار مربوط به سوخت را در کشور جمع آوری و براساس آن برنامه ریزی کنیم.

سجادی با بیان این که در تغییرات جدید، قیمت سی ان جی و نفت سفید افزایش نیافته است عنوان کرد: در مورد گاز مایع نیز نرخ 210 تومان با یک افزایش اندک به 230 تومان رسیده است.

به گفته وی این در حالی است که گاز مایع، پیشتر با دو نرخ 650 تومان و 210 تومان عرضه می‌شد که با اعمال سیاست جدید قیمت 650 تومانی به طور کلی برداشته شده است.

انتظار استفاده بیشتر از سی ان جی

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران از افزایش نیافتن قیمت سی ان جی به عنوان یکی از مزایای اجرای مصوبه جدید هیئت وزیران نام برد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای سوختگیری سی ان جی در کشور انتظار می‌رود مردم و دارندگان تاکسی بیشتر از گذشته از سی ان جی استفاده کنند.

سجادی به ذخیره بنزین 700 تومانی موجود در کارتهای سوخت اشاره کرد و گفت: بر اساس آخرین آمار در روز یکم خردادماه دو میلیارد و یکصد میلیون لیتر بنزین 700 تومانی در کارت سوخت خودروهای سواری شخصی و موتوسیکلتها وجود داشته است که هموطنان فرصت دارند تا پایان شهریورماه امسال از آن بهره مند شوند.

براساس مصوبه هیئت وزیران در روز قبل (یکشنبه سوم خردادماه) نظام سهمیه بندی بنزین از ساعت 24 سه شنبه برای همه خودروها اعم از شخصی و سواری و همچنین موتوسیکلتها لغو شده است.

منبع » توضیحات دولت درباره لغو سهمیه بنزین » مجله اینترنتی نازش



:: برچسب‌ها: , سهمیه بنزین , سهمیه بنزین وانت , سهمیه بنزین اسفند 93 , سهمیه بنزین وانت پیکان , سهمیه بنزین وانت بارها , سهمیه بنزین اردیبهشت 93 , سهمیه بنزین اردیبهشت , سهمیه بنزین فروردین 93 , سهمیه بنزین 93 , سهمیه بنزین 400 تومانی , سهميه بنزين وانت , سهمیه بنزین وانت مزدا , سهمیه بنزین وانت دوگانه سوز , سهمیه بنزین وانت نیسان , سهمیه بنزین وانت پیکان دوگانه سوز , سهميه بنزين وانت پيكان , سهميه بنزين وانت بار , سهمیه بنزین وانت پیکان تک سوز , سهمیه بنزین وانت پیکان سال 92 , سهمیه بنزین وانت پیکان 92 , سهمیه بنزین وانت پیکان شخصی , ثبت نام سهمیه بنزین وانت پیکان , مقدار سهمیه بنزین وانت پیکان , سهمیه بنزین پیکان وانت دوگانه , سهمیه بنزین وانت بارها چقدر است , سهمیه بنزین وانت بارها در سال 93 , سهمیه بنزین وانت بارها در سال 92 , سهمیه بنزین وانت بارهای شخصی , سهمیه بنزین وانت بارها در سال 91 , سهمیه بنزین وانت بارها دی ماه , سهمیه بنزین وانت بارها 93 , سهمیه سوخت وانت بارها , سهميه بنزين ارديبهشت 93 , واریز سهمیه بنزین اردیبهشت 93 , سهمیه بنزین اردیبهشت ماه 93 , اعلام سهمیه بنزین اردیبهشت 93 , سهمیه بنزین خودروهای شخصی اردیبهشت 93 , سهمیه بنزین در اردیبهشت 93 , سهمیه بندی بنزین اردیبهشت 93 , زمان واریز سهمیه بنزین اردیبهشت 93 , بنزین سهمیه ای اردیبهشت 93 , سهمیه بنزین اردیبهشت 94 , سهمیه بنزین اردیبهشت ماه , سهمیه بنزین اردیبهشت ۹۴ , سهمیه بنزین اردیبهشت 92 , سهمیه بنزین اردیبهشت ۹۳ , سهمیه بنزین اردیبهشت 1393 , سهمیه بنزین اردیبهشت ماه 92 , زمان واریز سهمیه بنزین فروردین 93 , واریز سهمیه بنزین فروردین 93 , سهمیه بنزین فروردین ماه 93 , سهمیه بنزین نوروزی 93 , سهمیه بنزین نوروز 93 , سهمیه بنزین عید 93 , سهمیه بنزین سال 93 , سهمیه بنزین عیدانه 93 , سهمیه بنزین عیدی 93 , ذخیره سهمیه بنزین 400 تومانی , حذف سهمیه بنزین 400 تومانی , سوختن سهمیه بنزین 400 تومانی , تکلیف سهمیه بنزین 400 تومانی , اعتبار سهمیه بنزین 400 تومانی , مقدار سهمیه بنزین 400 تومانی , مهلت سهمیه بنزین 400 تومانی , قطع سهمیه بنزین 400 تومانی , تکلیف سهمیه بنزین 400 تومانی کارتها ,
تاریخ : سه شنبه 5 خرداد 1394
بازدید : 1032
نویسنده : reza

خبرگزاری مهر: جنگل هم از این گناه شرمش گرفته، خدیجه در حالی قربانی شیطان صفتان شد که صدای جیک جیک گنجشک‌ها بلند شده بود و طاقت درختان نیز از شنیدن صدای ناله مادری مظلوم و قتل بیرحمانه اش طاق شده است.

جنگل‌های میاندرود هنوز بوی خون می‌دهد و آخرین لحظه‌های مرگ و جان دادن مادری مهربان را هرگز از یاد نمی‌برد، بانوی که قربانی افکار شوم افرادی از تبار شیطان شده و 17 روز تمام بدن بی سرش در لابه لای بوته زارها افتاده بود.

این روزها حال و هوای مازندران از قصه تلخ مرگ مادر میاندرودی غمناک است و در و دیوار برخی خیابانهای شهر سیاه پوش شده است، مادری که قرار بود به دندانپزشکی مراجعه کند اما در نهایت دندانهایش به پزشکی قانونی فرستاده می‌شود تا دلیل مرگش روشن شود.

یک روز بهاری بود و خدیجه رمضانی از میاندرود عازم ساری شده بود تا به به دندانپزشکی رود، اما نمی‌دانست، راننده و همدست تبهکارش چه نقشه شومی برای این مادر جوان دارند.

این بانوی جوان که قرار بود مسیر کمتر از 20 کیلومتری تا مرکز استان را 20 دقیقه‌ای طی کند، سرانجام پیکرش پس از 17 روز در میان جنگل‌های سبز و هیرکانی پیدا و به آرامگاه ابدیش منتقل شد.

جدا-کردن-سر-زن-میاندرودی-پس-از-آزارجنسی!

قصه تلخ بانو خدیجه رمضانی، خاطر هر انسان پاک سرشتی را مکدر می‌کند، مادری که بی پناه قربانی شوم آدمهایی از جنس شیطان شد، اما این حادثه تنها پایان یک زندگی نیست بلکه سرنوشتی است که شاید مادران و دختران مظلوم دیگری را نیز گرفتار کند، چرا که پیش از خدیجه، قربانی دیگری به نام معصومه فولادی هم داشت.

اسفند ماه 93 بود و معصومه فولادی قصد داشت از نکا به ساری برود و پس از آنکه از نقشه شوم راننده شیطان صفت مطلع شد، خود را در حال حرکت از داخل خودرو به بیرون پرت کرد و سرانجام نیز پس از چند روز دار فانی را وداع گفت و قربانی شوم خیالهای باطل راننده شد.

هنوز زنان و مادران مازنی از شوک مرگ معصومه بیرون نیامده بودند که قصه خدیجه نقل محافل شد و جاده نکا به ساری، قربانی دیگرش را گرفت.

بهت خانواده خدیجه از جنایت مخوف

خدیجه برای مراجعه به دندان پزشکی و پر کردن دندانش سواربر خودرو شد، اما پس از 17 روز دندانهایش برای آزمایش DNA به پزشک قانونی فرستاده شد تا از تنها تکه استخوان به جا مانده از جمجمه اش تشخیص داده شود که خدیجه قربانی یک جنایت فجیع شده است.

اکنون چند روزی از این حادثه تلخ می‌گذرد و خبرنگار ما به همراه مدیرکل بانوان استانداری مازندران برای تسلی بازماندگان راهی خانه خدیجه می‌شود، در خانه پدری خدیجه همه با چشمانی قرمز و پر از اشک به استقبال ما می‌آیند و مادرش که در بهت از دست دادن فرزندش سیاه پوش است، با پیشانی بندی مشکی بر سر، گوشه اتاق نشسته فقط نگاه می‌کند و آرام و بی صدا اشک می‌ریزد.

عموی مقتوله بغضش را شکست و گفت: اگر خلافکاران و متجاوزان احساس امنیت نکنند تخلفات به صفر می‌رسد، اما وقتی چنین عمل ظالمانه‌ای در روز روشن انجام می‌شود نشان می‌دهد که افراد خلافکار احساس امنیت می‌کنند، شاید اگر مسولان اقدامات بهتری انجام دهند، مردم با آرامش بیشتری رفت وآمد می‌کنند.

رمضانی با تاکید بر اینکه مسئولان باید فکری اساسی برای مسیر نکا – ساری کنند گفت: دوربینهای کنترلی بیشتری در مسیرها مستقر شود و یا ماشینهای شناسنامه دار در مسیرهای پر رفت و آمد و روستاها به کارگیری شود.

خواستار اشد مجازات برای قاتلان هستیم

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران نیز در دیدار با خانواده مقتوله با ابراز تاسف بسیار از قتل خدیجه گفت: هیچ کس به جز مادر مقتوله ستم به وجود آمده را درک نمی‌کند، اینکه فرزندی را که از شیره جانت پروردی در اوج جوانی از تو بگیرند و این اتفاق نهایت سختی امتحان خداوند است.

مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: روزی که خبر کشته شدن خدیجه را شنیدم، با مدیر کل حمل و نقل پایانه‌های استان ارتباط تلفنی برقرار کردم و خواستار افزایش تعداد دوربینهای نظارتی در مسیرهای پرتردد و جلوگیری از تردد ماشینهای غیرخطی شدم تا تدابیری در این زمینه اندیشیده شود و جلوی ماشینهای خاطی گرفته شود؛ چرا که هر روز هزاران خدیجه در این مسیر تردد می‌کنند.

قتل هولناک زن بی‌پناه در جنگل‌های میاندرود

جمشیدی با بیان این که بسیاری از شبها با رنج خدیجه گریه کردم و حتی دل نوشته‌ای برایش نوشتم گفت: برایم این موضوع عادی نمی‌شود، اتفاقات مشابه و ظلم به زنان در دو ماه پشت سر هم، قابل هضم نیست و هر اقدامی که از دستم برآید انجام می‌دهم.

مدیرکل امور بانوان مازندران درادامه با اشاره به قتل معصومه فولادی توسط یک راننده در اسفند ماه 93 گفت: طی مکاتبه‌ای که با دفتر رئیس جمهوری داشتم نوشتم که زنی که چنین اقدامی می‌کند از رزمنده‌ای که بر روی مین می‌رود و شهید می‌شود، کمتر نیست.

جمشیدی تاکید کرد: همه ما خواستار اشد مجازات برای قاتلین هستیم چرا که قتل غیر عمد نبوده است. این قتل، با کسی که ناخواسته در تصادف یا بازی موجب کشته شدن کسی می‌شود فرق می‌کند و نباید گذشت. احساس می‌کنم خدیجه خواهر خودم بود.

ماجرای قتل خدیجه

در ادامه این دیدار پدر خدیجه رمضانی نیز در خصوص این اتفاق به مدیرکل امور بانوان مازندران گفت: پس از دستگیری قاتلین به ما اطلاع دادند در ماشین آنها یک چاقوی بزرگ، تبر، چسب، طناب و دستکش پیدا کرده بودند، من فکر می‌کنم اینها سابقه دار بودند زیرا یک مسلمان چنین کاری نمی‌کند.

وی گفت: دخترم در چهار راه آزادگان سوار ماشین شد تا ساعت 10 به دندان پزشکی ساری برسد و ساعت 11 تماس گرفتیم اما موبایلش دردسترس نبود و ساعت یک به پاسگاه مراجعه کردیم و به ما گفتند حداقل 24 یا 48 ساعت زمان نیاز است تا اقدام کنیم.

این پدر ادامه می‌دهد: 17 روز چشم انتظار بودیم و دعا می‌کردیم فرزندمان سالم بازگردد، که پس از 17 روزساعت 12 شب به برادر من اطلاع دادند جسدی پیدا شده و از جسد هم فقط یک استخوان کوچک جمجمه به دست ما رسید.

پدر داغ دیده با چشمانی اشک بار می‌گوید: پس از این که در ماشین دستهای دخترم را بستند، دهنش را چسب زده، به پهلویش چاقو زدند و او را به جنگلهای اطراف نکا بردند و از ارتفاع به پایین پرت کردند، اما دوباره بازگشتند که مبادا خدیجه زنده باشد و وقتی او را زنده دیدند با روسری وی را خفه کرده و با تبر سرش را جدا و بدنش را قطعه قطعه می‌کنند و پس از 17 روز نیز اجزا بدنش خوراک حیوانات درنده شده بود.

او از انگیزه دزدی و سرقت اموال خدیجه گفت: طلای زیادی با او نبود، تنها یک النگو که شاید زیر 3 میلیون تومان قیمت داشت، اما نمی‌دانم چرا به او که یک فرزند دو ماه داشته رحم نکردند.

محمد رمضانی گفت: ما قاتلان را نمی‌شناسیم و هیچ اطلاعی هم از آنها نداریم و این شایعات که قاتلان نسبت خانوادگی با شوهر دخترم داشته‌اند و قصد انتقام جویی بوده شایعه‌ای بیش نیست.

مادر خدیجه نیز گفت: خودم و شوهرم با کشاورزی، چهار فرزندمان را بزرگ کرده ایم و برای فرزندانم بسیار زحمت کشیدم تا بزرگ شدند، دخترم را به خانه بخت فرستادم.

وی بیان داشت: دو سال از ازدواج دخترم می‌گذشت که از زندگی خیری ندید و این گونه مظلومانه کشته شد و تمام عشق، محبت و وجود وی، زیر خاک رفت.

خدیجه رمضانی رفت اما جاده‌های مازندران همواره قربانگاه مادران و دخترانی معصوم است و خطر آنان را تهدید می‌کند، از اینرو ساماندهی خودروهای مسافربری و تجهیز راهها به دوربین‌های کنترلی برای کاهش تخلفات و آسیبها ضروری می‌رسد تا شاید دیگر نوزادی به بهانه سودجویی آدمکهایی از جنس شیطان، بی مادر نشوند.

منبع » جدا کردن سر زن بی گناه پس از آزارجنسی! » مجله اینترنتی نازش



:: برچسب‌ها: , آزار زنان توسط داعش , آزار زنان , آزار زنان در افغانستان , آزار زنان در سوریه , ازار زنان در زندان , ازار زنان در تاکسی , آزار زنان در غرب , ازار زنان سوری , مقاله زنان آزار دیده , آزار اذیت زنان , آزار زن , آزار زن توسط شوهر , عکس آزار زنان , کلیپ آزار زنان , آزار خیابانی زنان در افغانستان , آزار و اذیت زنان در سوریه , ازار زنان سوریه , آزار و اذیت زنان سوریه , آزار و اذیت زن توسط شوهر , آزار و اذیت زنان , آزار و اذیت زنان در باغ وحشت , فیلم آزار و اذیت زنان , کلیپ آزار و اذیت زنان , عکس آزار زنان توسط داعش , عکس آزار زن , عکس های ازار زنان , فیلم آزار زنان , کلیپ آزار زن , دانلود کلیپ آزار زنان ,


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بزرگترین پرتال سرگرمی تفریحی .:theft:.عـکس|عاشق




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 8830
بازدید کل : 71162
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

مشاهده و دریافت کد
Future Google PR for theft.loxblog.com - 3.40

RSS

Powered By
loxblog.Com